خرم آباد- به مناسبت ۲۹ فروردین، سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح صبح سه شنبه در استان لرستان برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش استان لرستان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که با حضور فرماندهان ارشد نظامی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان حضور داشتند نیروهای مسلح ارتش استان لرستان در محل میدان کریم خان زند مراسم رژه را برگزار کردند.

در این مراسم نیروهای ارتش استان لرستان ضمن برپایی رژه‌ای هماهنگ، گوشه‌هایی از توانمندی‌های نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در این مراسم ۲۹ فروردین را روز آمادگی و حضور نیروهای مسلح در جهت حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور دانست و عنوان کرد: ۲۹ فروردین روزی است که با درایت، هوشیاری و بصیرت بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روز به عنوان یک روز تاریخی در این سرزمین ثبت شد.

آیت الله سید احمد میرعمادی روز ارتش را روز اقتدار دفاعی دانست و بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد مسئله اقتدار دفاعی کشور است چرا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های متعدد و فراوانی را طراحی و پیاده کرد.

وی گفت: تجزیه ایران، ایجاد ناامنی در مناطق غرب، جنوب و شرق کشور، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها و مردم انقلابی از سوی دشمن در جهت از بین بردن انقلاب اسلامی نوپا بوده است اما اقتدار دفاعی کشور سبب شد تا تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور به خاطر اقتدار دفاعی است، اظهارداشت: حضور فعال و قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین الملل و سیاست نتیجه  اقتدار دفاعی است.

آیت الله میرعمادی خنثی شدن تمامی توطئه‌های دشمنان را نتیجه اقتدار دفاعی دانست و افزود: مقام معظم رهبری همواره در مراسم‌های نظامی تأکید دارند نیروهای مسلح با تمام توان اقتدار دفاعی خود را افزایش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خنثی شدن هر نوع تهدید دشمن را در اقتدار دفاعی دانست و بیان کرد: امروز می‌بینید که قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای از تاریخ نیست و وجود نیروهای مومن، انقلابی، جوانان متعهد و افسران شجاع نشان از اقتدار دفاعی این کشور است.

در ادامه این مراسم علیرضا بهرامی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد در این مراسم اظهار داشت: ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه‌آفرینی نیروهای مسلح است که امام خمینی(ره) این روز را به نام ارتش نام‌گذاری کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) زنده کننده ارتش است، ما ارتشی هستیم که به شعاری که در دوران انقلاب اسلامی با عنوان «ارتش فدای ملت، ملت پناه ارتش» پایبندیم و این شعار در تاروپود همه ارتشیان نهفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.