رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از رفتار تعدادی از بازیکنان این تیم در برنامه نود انتقاد کرد.

واکنش رئیس هیات مدیره پرسپولیس به رفتار بازیکنان این تیم در برنامه نود

به گزارش قدس آنلاین، جعفر کاشانی درباره اتفاقاتی که شب گذشته در برنامه نود رخ داد و دلخوری چند پرسپولیسی را هم به همراه داشت اظهار داشت: دیگر حرفی ندارم. مگر کم صحبت کرده ام؟ این همه فریاد زدم فرهنگ و فرهنگ. بروید مصاحبه های من را بخوانید و ببینید چند بار درباره فرهنگ حرف زده ام. این حرکات که می گویید در برنامه تلویزیونی انجام شده واقعا زشت است البته این بچه ها گناهی ندارند. چه کسی با آنها درباره فرهنگ صحبت کرده است؟

وی درباره این موضوع که حتی با سرپرست تیم شوخی شده است گفت: وقتی خود ما بزرگترها بستر را فراهم می کنیم همین می شود. یک روز یکی از بازیکنان درباره آقای طاهری حرفی زد که من سریع مانع او شدم چون وقتی حرفی به مدیر باشگاه زده شود انگار به من رییس هیات مدیره زده اند اما از طرف دیگر وقتی یک بزرگتر با بازیکن شوخی می کند بازیکن هم به خودش اجازه شوخی کردن می دهد.

کاشانی در پایان گفت: رفتارهایی که انجام شده را زشت می دانم و امیدوارم روزی برسد که بازیکنان ما فرهنگ خودشان را بالا ببرند و بدانند در چه تیمی بازی می کنند. خیلی از بزرگان این تیم الان با تاکسی کار می کنند و لنگ دو میلیون تومان هستند اما این بازیکنان قدر موقعیت خود را نمی دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.