هافبک تیم فوتبال سپاهان به سئوالی درباره احتمال ماندنش در این تیم یا رفتن به تیم استقلال پاسخ داد.

جباروف: درباره ماندن در سپاهان یا رفتن به استقلال فکر نکرده ام

به گزارش قدس آنلاین، سرور جپارف درباره حضورش در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال در سپاهان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. این باشگاه فضای بسیار خوبی را برایم فراهم کرده و از این بابت بسیار خوشحالم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که سبک بازی من را دوست داشته و من را مورد تشویق قرار می‌دهند. اصفهان را بسیار دوست دارم چون شباهت‌های زیادی با ازبکستان دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل آینده نیز در سپاهان خواهد ماند یا به استقلال بازمی‌گردد، اظهار کرد: در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و بهتر است بعد از پایان فصل درباره‌اش اظهار نظر کنم. فعلا تمرکزم روی هدف‌گذاری باشگاه و کسب سهمیه آسیایی است.

بازیکن ازبک تیم فوتبال سپاهان درباره حضور زلاتکو کرانچار در این تیم نیز گفت: سپاهان بهترین انتخاب را کرده و تیم در بازی‌های اخیر صاحب سبک و سیستم شده است. کرانچار مربی حرفه‌ای بوده و تمام تمرین‌های و بدنسازی‌های ما روی برنامه جلو می‌رود. همچنین یکی از خصوصیات اخلاقی او این است که با بازیکنان بسیار راحت است و ما توانسته‌ایم ارتباط نزدیکی با او برقرار کنیم.

جپارف همچنین حضورش در ایران را برای یک فصل دیگر قطعی دانست و افزود: بنده متاهل هستم و سه فرزند دارم که تصمیم گرفته‌ام برای سال آینده آن‌ها را به ایران بیاورم.

وی درباره اینکه هواداران بازی‌اش را به بازی نویدکیا شبیه می‌دانند، عنوان کرد: خوشحالم که با نویدکیا مقایسه می‌شوم. امیدوارم روزی برسد تا من هم مثل نویدکیا به افتخارات زیادی دست یابم. از هواداران نیز می‌خواهم در بازی‌های آینده ما را بیشتر حمایت کرده و به استادیوم بیایند چون از حضورشان نیرو می‌گیریم.

جپارف درباره انتخابش به عنوان بازیکن سال ۲۰۱۱ آسیا نیز گفت: در سال ۲۰۱۱ برای دومین بار بود که برای بهترین بازیکن آسیا کاندیدا شده بودم و با هادی عقیلی رقابت می‌کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.