جغتای- با حضور مسؤولان استانی مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی جغتای برگزار شد.

مدیر جهادکشاورزی جغتای معرفی شد

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به شعار سال جاری اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهار کرد:سازمان جهاد کشاورزی استان ۷ اولویت اصلی را جهت تحقق شعار امسال برنامه ریزی کرده است.

محمدرضا اورانی افزود:  ارتقاء بهره وری آب کشاورزی،توسعه کشت گلخانه ای،توسعه ماشین آلات کشاورزی، توسعه کشت گیاهان دارویی، بازسازی و نوسازی باغات قدیمی و احداث صنایع تبدیلی و فراوری از مهم ترین اولویت های این سازمان در سال جدید است.

وی با اشاره به افزایش پرداخت انواع تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در سال جدیدتصریح کرد:در حال حاضر ۱۴۶ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات جهت آبیاری تحت فشار در اختیار جهاد کشاورزی استان است و اعتبارات بسیار خوبی از محل قانون بودجه سال ۹۶ برای طرح های مکانیزاسیون بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

اورانی  با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در پرداخت اعتبار مکانیزاسیون به کشاورزان نداریم اذعان کرد:فروردین امسال نیز اعتبار ویژه ای با عاملیت بانک کشاورزی به مبلغ ۸۷ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان به استان ابلاغ شده که در اسرع وقت بین شهرستان ها توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم مهدی دستورانی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی جغتای معرفی شد. از زحمات مهندس رودسرابی تقدیربه عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.