بجنورد- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در بجنورد خبر داد.

۲ تن مواد غذایی فاسد در بجنورد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادق نامور گفت: برابر گزارش‌های رسیده مبنی بر اینکه در انباری در حاشیه شهر بجنورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد نگهداری می‌شود موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران این پلیس پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با هماهنگی مراجع قضایی و مامران گشت معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی از انبار مورد نظر بازدید کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از انبار مذکور ۲ تن مواد لبنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف کردند بیان داشت: متخلفان با حذف تاریخ مواد غذایی منقضی شده و درج تاریخ مصرف جدید با ۳ برند معروف و مواد لبنی اقدام می‌کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه مواد غذایی کشف شده برای معدوم سازی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد تصریح کرد: این مرکز پخش بدون دریافت مجوز از سازمان صنعت و معدن و تجارت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان فعالیت داشت.

سرهنگ نامور و خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.