ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام گفت: در راستای اجرای طرح های مختلف آبرسانی به روستاهای این استان، جمعاً ۵۶۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

۸ مجتمع آبرسانی روستایی در ایلام احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام، نورالله تیموری اظهار داشت: این میزان اعتبار در سطح ۲۰۳ روستای این استان با ۱۷ هزار و ۳۲۴ خانوار و جمعیتی نزدیک به ۸۳  هزار نفر هزینه شده است.

وی افزود: ۲۹۳ کیلومتر خطوط انتقال، ۸۸ کیلومتر شبکه توزیع و حفر هفت حلقه چاه عمیق از جمله اقدام های انجام شده برای آبرسانی به روستاهای استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام بیان داشت: احداث ۱۴ هزار و ۱۰۰ متر مکعب مخزن آب، ۲۲ کیلومتر خط انتقال، احداث ۱۱ ایستگاه پمپاژ و احداث یک باب ساختمان آزمایشگاه از دیگر فعالیت های انجام شده این شرکت در طی سه سال اخیر بوده است.

نورالله تیموری یادآور شد: در راستای اجرای طرح های مختلف  آبرسانی به روستاهای این استان، جمعاً ۵۶۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ساخت هشت مجتمع آبرسانی روستایی در دستور کار آبفار ایلام قرار دارد، خاطرنشان ساخت: بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مجتمع‌های آبرسانی اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام تصریح کرد: هم اینک ۴۶ روستای این استان به صورت سیار آبرسانی می شوند که در فصل گرما این میزان تا ۱۰۰ روستا نیز افزایش پیدا می کند.

نورالله تیموری با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع های آبرسانی یکی از دغدغه های اصلی آبفار است، تأکید کرد: رسیدگی همه جانبه و رفع مشکلات روستاها، باعث ماندگاری و پایداری جمعیت روستایی و همچنین حل معضل حاشیه نشینی در شهرها می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.