بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تسریع در روند احداث ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و مرتبط است.

تسریع در احداث ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات خراسان شمالی نیازمند توجه ویژه است

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: برای احداث ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی سال ۸۷، زمینی به مساحت ۷۰۰ متر در نزدیکی پلیس راه بجنورد واگذار شد که بنا به دلایلی نیمه تمام ماند.

وی با اشاره به صرف هزینه ۲۲۰ میلیون تومانی برای این پروژه افزود: یکی از دلایل نیمه تمام ماندن این پروژه این است که پیمانکار به قرارداد عمل نکرده است.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: برای رفع مشکل احداث پروژه ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان جلساتی با مسئولان در تهران برگزار شده که مسئولان زمین اولیه را مورد تاکید قرار ندادند.

وی ادامه داد: طی این جلسات همچنین، بودجه ای برای این پروژه در نظر گرفته شد اما باید مسئولان نسبت به واگذاری زمینی با شرایط و مکان مناسب اقدام کنند.

حجت الاسلام سالاری افزود: مسئولان ارشد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در تخصیص هر میزان اعتبار مورد نیاز برای استان مشکلی ندارند اما تسریع در روند احداث ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و مرتبط است.

وی یادآورشد: در این زمینه حتی صحبت هایی با معاون استاندار و دیگر مسئولان استانی شده اما در عمل اتفاقی نیفتاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه برای احداث این ساختمان یک میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است، گفت: از سال ۹۳ تاکنون به دلیل عدم واگذاری زمین مناسب بودجه مورد نیاز برگشت خورده است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ساختمان فعلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اجاره ای است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.