اهواز-معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: سال گذشته مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان توسط شورای اجتماعی کشور برای استان مصوب شد، که این نشان می‌دهد با برنامه، مطالعه و گزارش می‌توان شورای اجتماعی کشور را به این سمت بکشانیم.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان توسط شورای اجتماعی کشور به خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی‌حسین حسین‌زاده در اولین شورای ورزش استان در سال ۹۶ که امروز (چهارشنبه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت انتخاب دستور کار جلسه تحت عنوان "بررسی مسایل و موانع پیش روی ورزش جانبازان و معلولان" اظهار کرد: این نشان می‌دهد که می‌خواهیم در حوزه‌هایی که مورد غفلت واقع شده‌اند، کار کنیم. همچنین پیشنهاد می‌کنم جلسه بعدی به بررسی ورزش بانوان اختصاص یابد.

وی با بیان این‌که از افرادی که عضو شورای ورزش هستند می‌خواهم وقت بیشتری در این زمینه بگذارند، افزود: همچنین انتظار می‌رود کمیته‌ها فعال شوند و با توجه به ظرفیت‌های استان می‌توانیم در این حوزه کار کنیم.پس باید برای ورزش وقت بیشتری گذاشته، به هر حال بحث ورزش در تمام حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار است.

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوستان عنوان کرد: در کنار تمام مجموعه‌ها، از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم ضمن این‌که اخبار را منتقل می‌کنند، برخی انتقادات را نیز مطرح کنند.

وی در ادامه درخواست از رسانه ها اظهار کرد: چرا در بحث تملک دارایی‌ها در کل یک سال، دو و نیم میلیارد تومان برای بحث تربیت بدنی و ورزش در نظر گرفته می‌شود و چرا باید مجموعه برنامه‌ریزان بودجه، این مبلغ ناچیز را به ورزش که امری به این مهمی است، اختصاص دهند؟ آیا ورزش از جدول و آسفالت مهم‌تر نیست؟ پس مطبوعات در این زمینه باید رسالت خود را در وارد کردن انتقاد، ادا کنند. چرا که چه امری مهم‌تر از بحث آموزش است؟ این‌ها از نظر نگرشی و رویکردی ضعف است که باید طرح موضوع شود.

حسین زاده بااشاره به اینکه در انتهای سال گذشته مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان توسط شورای اجتماعی کشور برای استان مصوب شد که این نشان می‌دهد که با برنامه، مطالعه و گزارش می‌توان شورای اجتماعی کشور را به این سمت بکشانیم، اظهار کرد: تقریبا از یک هفته پیش کار تخصیص اعتبار انجام شد.

وی عنوان کرد: اگرچه این مبلغ، پول زیادی در راستای کارهای عمرانی نیست ولی تاکنون چنین پولی به حوزه اجتماعی و فرهنگی استان اختصاص داده نشده بود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان همچنین در پایان صحبت های خود از دستگاه های که در این شورای حضور نیافتند انتقاد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.