رئیس جمهور آمریکا در پیامی به ابراز خوشحالی از پیروزیِ یکی دیگر از جمهوریخواهان در کنگره پرداخت و باردیگر دموکرات ها را شکست خورده توصیف کرد.

خرسندی ترامپ از پیروزی «کارن هند» در کنگره و حمله وی به دموکراتها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز در پیامی باردیگر دموکرات ها را شکست خورده توصیف کرد.

رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتر خود در این باره نوشت: دموکرات ها در ایالت «کانزاس» شکست خوردند.

وی ادامه داد: اکنون نیز در «جورجیا» مغلوب شدند. آفرین به «کارن هندل» (Karen Handel).

لازم به ذکر است، «کارن هندل» از جمهوریخواهان طرفدار ترامپ است که در انتخابات میان دوره ای در «جورجیا» توانست از رقیب دموکرات خود پیش افتاده و کرسی دیگری را در سنا به نفع جمهوریخواهان و ترامپ تصاحب کند.

گفتنی است، اشاره رئیس جمهور آمریکا در پیام توئیتری خود به شکست دموکرات ها در ایالت «کانزاس» نیز به چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه سال جاری میلادی برمی گردد.

در چنین روزی، «ران استس» (Ron Estes) توانست به پیروزی چشمگیری در ایالت «کانزاس» دست یابد.

«دونالد ترامپ» نیز بلافاصله در پیامی اعلام کرد: وی به سادگی در برابر دموکرات هایی توانست در رقابتِ کنگره پیروز شود که هم مبالغ هنگفتی برای به دست آوردن این کرسی هزینه کرده بودند و هم موفقیت خود را در این کارزار پیش بینی می کردند.

گفتنی است، رئیس جمهور آمریکا پیش از پیروزی «ران استس» در این باره اعلام کرده بود: «ران استس» نامزد جمهوری خواهان امروز در ایالت کانزاس برای پر کردن کرسی خالی کانزاس در کنگره شرکت می کند. وی فوق العاده است و من به کمک وی در اصلاحات برنامه مراقبت بهداشتی و مالیاتی نیاز دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.