وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۰۵۲ طرح مخابراتی را بدون اعلام جزئیات آنها به صورت همزمان افتتاح کرد.

وزیر ارتباطات ۱۰۵۲ طرح مخابراتی را در کرمانشاه افتتاح کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روز و نیمه خود به استان کرمانشاه ۱۰۵۲ طرح عمرانی به اعتبار ۲۲۶۴ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که گفته می شود برای یک دیدار انتخاباتی با برخی از اعضای حزب سیاسی متبوعش (اعتدال و توسعه) به کرمانشاه سفر کرده است  علاوه بر سخنرانی برای دانشجویان دانشگاه رازی، فردا به شهرستانهای سنقر، جوانرود و هرسین نیز سفر خواهد کرد.

محمود واعظی عصر امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرحهای مخابراتی گفت:  سه سال و نیم گذشته که برای اولین بار به استان کرمانشاه سفر کردم متاسفانه شرایط خوبی نداشتیم برنامه ریزی های خوبی انجام شد که این استان به عنوان یک استان مرزی و معبر از شرایط بهتر برخوردار شود.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: امروز با افتتاح این پروژه ها به اهداف خود رسیدیم و علاوه بر افزایش پهنای باند و فیبر نوری می ‌توانیم بگوییم که ۱۰ شهر از اینترنت نسل ۴ و ۱۰ یا ۱۲ شهر از اینترنت نسل ۳ بهره مند شده اند.

وی افزود: امیدواریم تا پایان عمر این دولت همه شهرهای کرمانشاه اینترنت نسل ۳ داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با ارائه برخی از امارها گفت: در ابتدای دولت یازدهم هیچ روستایی اینترنت نداشت، هیچ شهری اینترنت نسل ۴ نداشت و تنها ۳ شهر اینترنت نسل چهارم داشتند. اما اکنون ۲۷۰۰۰ روستا اینترنت دارند و بیش از ۷۰۰ شهر از اینترنت نسل ۴ استفاده می کنند.

وی همچنین با اشاره به قطع تماس صوتی تلگرام اظهار داشت: ما از حقوق اوپراتورهای خود دفاع می کنیم.

واعظی همچنین با اشاره به کمک شبکه های اجتماعی به هزینه های انتخاباتی گفت: وجود شبکه های اجتماعی مانع از صرف هزینه های سنگین تبلیغات برای کاندیداها می شود.

جزئیات زیادی از ۱۰۵۲ طرح افتتاح شده توسط وزیر به صورت غیر حضوری اعلام نشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.