تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت مقابل یوونتوس نتوانست معجزه بازی با پاری‌سن ژرمن را تکرار کند و برابر بازی منطقی شاگردان آلگری کاری از پیش نبرد تا ناکام بزرگ لیگ قهرمانان اروپا لقب گیرد.

بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف شد/ یوونتوس به نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال بارسلونا و یوونتوس دیدار برگشت خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. یوونتوس با این نتیجه در مجموع ۳ بر صفر برنده شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

در نیمه نخست بارسلونا حملات پر فشار را در دستور کار قرار داد اما ضد حملات یوونتوس و به خصوص شوت ایگواین نفس های هواداران بارسا را در سینه حبس کرد. در دقیقه ۱۹ بازی ضربه مسی به شکلی خطرناک از کنار دروازه یووه به بیرون رفت. این مهمترین موقعیت بارسا در ۲۰ دقیقه ابتدایی بود.

در دقیقه ۳۰ بازی لیونل مسی با یک حرکت انفرادی بوفون را به واکنش وا داشت. بارسلونا در ادامه هر چه تلاش کرد نتوانست از سد مدافعان پرتعداد یووه عبور کند و نیمه نخست بدون گل خاتمه یافت.

اوایل نیمه دوم تیم بارسلونا خوش شانس بود که ضربه کوادرادو میلیمتری از کنار دروازه به بیرون رفت و دروازه آبی اناریها بسته ماند. شوت زمینی مسی و ضربه کاشته دیگری از او موقعیت های بارسلونا تا قبل از دقیقه ۶۰ بودند که ثمری نداشتند.

در دقیقه ۶۷ بوفون در دفع توپ اشتباه کرد اما مسی نتوانست با پای راست دروازه یوونتوس را باز کند. شوت سرخی روبرتو دیگر موقعیت آبی اناریها بود. بارسلونا هر چه از زمان بازی گذشت امید خود را از دست داد و نتوانست از سد مدافعان مستحکم یوونتوس عبور کند تا این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در حالی که هواداران آبی اناریها به تکرار معجزه دیدار برابر پاریسن ژرمن امیدوار بودند این اتفاق رخ نداد و یوونتوس بخاطر پیروز قاطعانه ۳ بر صفر در دیدار رفت راهی مرحله نیمه نهایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.