ساری- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع)۸ تیر ماه ۹۶ است و آثار برگزیده جهت شرکت در جشنواره نیز ۲۸تیر ماه سال آینده مشخص می شوند.

بخش «دلنوشته های بومی مازندران» به جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) اضافه شد/ ۸تیرماه آخرین مهلت ارسال اثر

به گزارش قدس آنلاین، احدجاودانی ارادت مندی و شیفتگی، جلوه های معنوی زیارت، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه های اهل بیت(ع)، بویژه حضرت رضا(ع) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را محورهای این جشنواره اعلام کرد و یادآورشد: دبیرخانه این جشنواره در یازدهمین دوره ۱۳۷ هزار و ۷۹۱ نامه دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش ملی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان(۷-۱۸سال) و بزرگسالان(از ۱۸سال به بالا) برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی، مهمترین اهداف برگزاری جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) در این استان است.

جاودانی با بیان اینکه شرکت تمامی گروه های سنی در بخش بین المللی این جشنواره آزاد اعلام شده است، گفت: بخش بین الملل این جشنواره نیز با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حال پیگیری است.

 وی با بیان اینکه بخش استانی جشنواره دوازدهم به دلنوشته های بومی مازندران اختصاص دارد، افزود: سه  اثر از نامه های ارسالی به زبان مازندرانی در این جشنواره مورد تجلیل قرار می گیرند.

جاودانی با اشاره به بخش ویژه این جشنواره با عنوان انتخاب یک حدیث از امام رضا(ع) با موضوع «کرامت انسانی» اشاره کرد و گفت: انتخاب یک حدیث از حضرت امام رضا(ع) با موضوع نـمـاز و آسیب های اجتماعی نیز در این بخش مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده جشنواره دوازدهم در کتابی با عنوان «نجوای دل» چاپ می شود، گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir و یا mazandaran.shamstoos.ir ضمن مطالعه ی دقیق فراخوان، نسبت به ارسال دلنوشته های خویش به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا از طریق پست الکترونیک به آدرسNameh.imamreza@gmail.com  اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.