مدافع یوونتوس از صعود به نیمه نهایی خوشحال است. او تاکید کرد که یوونتوس با عملکرد درخشانی که دارد دیگر تیم ها را ترسانده است.

بونوچی: الان دیگر حریف ترسناکی شده ایم/ نگران حریف بعدی نیستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از میدیاست، یوونتوس با تساوی ارزشمندی که در نوکمپ به دست آورد به خاطر پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت برابر بارسلونا، به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

لئوناردو بونوچی مدافع یووه که در هر دو دیدار رفت و برگشت عملکرد خوبی از خود نشان داد، بعد از بازی گفت: می دانستیم که بارسلونا برای صعود به دور بعد سراپا حمله می شود. مشکلاتی در خط دفاعی داشتیم و چند بار حریف صاحب موقعیت شد اما در نهایت با شایستگی جواز صعود به دور بعد را به دست آوردیم. بسیار منظم و هماهنگ بازی کردیم. دنی آلوس و ماندزوکیچ بارسلونا را بسیار اذیت کردند و براین باورم که آنها بسیار خوب بازی کردند.

او ادامه داد: با ارائه یک بازی منطقی اجازه ندادیم بارسلونا دروازه ما را باز کند. سه گلی که در دیدار رفت به ثمر رساندیم کار حریف را تمام کرد. حذف کردن بارسلونا نشان می دهد که ما تیم بزرگی هستیم. الان دیگر باید از یوونتوس ترسید. این یوونتوس شایسته تشویق است. زمان آن فرارسیده است که هر تیمی از رویارویی با یووه نگران باشد و بترسد.

بونوچی درباره تعویض پیراهن خود با مسی بعد از بازی گفت: برایم بسیار خوشحال کننده بود که پیراهن خود را با مسی عوض کنم. یادگاری بزرگی از یک شخصیت بزرگ دریافت کردم. الان پسرم بسیار خوشحال است.

مدافع یوونتوس درباره قرعه تیمش در مرحله بعد گفت: مهم نیست که با چه تیمی بازی کنیم. براین باور هستیم که سه حریف دیگر نیمه نهایی دوست نداشته باشند با ما بازی کنند. یوونتوس دیگر تیم ها را به ترس انداخته است. هدف ما راهیابی به کاردیف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.