بجنورد-رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ارتباط پنهانی و دوستی از طریق شبکه های مجازی منجر به قتل همسر و سوزاندن جسد وی شد.

رابطه ی پنهانی از طریق شبکه های مجازی قتل شوهر را رقم زد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی از دستگیری زن ومردی که با همدستی یکدیگر مرد جوان را بقتل رسانده و جسد سوخته اش را در دره ای در شهرستان بجنورد رها کرده بودند خبرداد.

وی خاطرنشان کرد: چندی قبل با شکایت زن جوان که همسرش به یکباره ناپدید شده است موضوع در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت و جستجو برای یافتن مرد گمشده آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از کشف جسد سوخته ماموران متوجه شدند جسد متعلق به مردی است که چندی قبل خبر گمشدن او را اطلاع داده بودند، تحقیقات ماموران پلیس برای یافتن قاتل یا قاتلان آغاز شد و همسر مقتول به عنوان اولین مظنون این حادثه مورد بازجویی قرارگرفت که پس از تحقیقات تخصصی به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام قضایی در استان اظهار داشت: این زن پس ازآشنایی با فردی از طریق تلگرام و برقراری ارتباط نامشروع با وی تصمیم به قتل همسرش می گیرد و با دادن  قرص آرامبخش به همسرش ، وی را بیهوش می کند

قدرتی ادامه داد: سپس متهم دیگر را با ارسال پیامک از این اقدام مطلع کرده و وی نیز جسد را به یکی از دره های اطراف شهر منتقل و آن را می سوزاند.  

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: جسد برای کشف تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و دو متهم پرونده دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.