معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سی و یکم فروردین ماه ۹۶، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه زمستان ۹۵ است.

امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از سازمان امور مالیاتی، محمد مسیحی گفت: مطابق قانون، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، حداکثر ۱۵۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.EVAT.IR ارائه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصادف بودن مهلت ارائه اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) با تعطیلات نوروز و به منظور تکریم و رفاه حال مودیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی طی بخشنامه شماره ۱۱۵/۹۵/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸مهلت ارائه اظهارنامه این دوره را تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۶ تمدید کرد.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال ۹۵ را تا پایان فردا ۱۳۹۶/۱/۳۱ ارائه کنند، می‌توانند در صورت درخواست کتبی، از بخشودگی جرایم عدم ارائه اظهارنامه و تاخیر در پرداخت مالیات و عوارض متعلق در موعد مقرر برای دوره مزبور برخوردار شوند.

بر این اساس، مودیان مالیات بر ارزش افزوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی این نظام مالیاتی به نشانی WWW.EVAT.IR اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.