کرمان- با حضور قشقاوی معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه دفتر صدور ویزای فرودگاه بین‌المللی کرمان افتتاح شد.

دفتر صدور ویزای فرودگاه کرمان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، آئین افتتاح دفتر صدور ویزای فرودگاه بین‌المللی کرمان صبح پنجشنبه با حضور حسن قشقاوی معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، در کرمان برگزار شد.

علی جعفری رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این دفتر در سالن حجاج فرودگاه کرمان راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با این اتفاق اتباع خارجی و سرمایه‌گذاران و هیئت‌های اقتصادی می‌توانند با ورود در فرودگاه کرمان ویزای یک‌ماهه دریافت کنند که تا سه ماه قابل تمدید است.

رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان کرمان با اشاره به برنامه‌های سفر قشقاوی معاون کنسولی مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه به کرمان گفت: در این سفر نخستین جلسه شورای روابط خارجی استان کرمان با حضور وی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این جلسه مواردی همچون تشریح کلیات و جزئیات روابط خارجی استان و پیگیری برگزاری همایش سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران در کرمان بررسی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.