ساری- امام جمعه ساری با بیان اینکه رقابت بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید از حالت رفاقت خارج و به سمت عداوت سوق یابد، گفت: مردم در انتخاب رئیس جمهور مطابق با خواسته آنان و دلسوز برای حفظ آرمان‌های نظام دقت نظر داشته باشند.

رقابت بین نامزدها نباید از رفاقت به سمت عداوت سوق پیدا کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، افزود: تمکین به نظر و تاییدیه شورای نگهبان قانون اساسی، سبب قوام نظام اسلامی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار رفع و از بین رفتن تخلفات و بداخلاقی انتخاباتی در پارلمان شهری و روستایی استان شد و گفت: مردم باید افرادی را برای نظارت بر مدیریت شهری و روستایی استان انتخاب کنند که دارای خصوصیت بارز ارزشی، انقلابی و با تجربه با مبانی مدیریت شهری و روستایی باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود سپاه را خار چشم دشمنان نظام اسلامی خواند و ادامه داد: استکبار جهانی از اقتدار ایران و توان دفاعی نیروهای مسلح هراس دارد.

 آیت الله نورالله طبرسی به مناسبت گذشته روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز ارتش مقتدر، نیروی انتظامی غیور و سپاه جان برکف در دفاع از حریت، آزادگی و کیان ایران اسلامی یکه تاز و پیشرو هستند.

وی با بیان اینکه روز پاسدار را به سبزپوشان متحد و دوست داشتنی این مرز و بوم باید تبریک بگوییم، تصریح کرد: این نهاد مقدس انقلاب اسلامی در حفظ ارزش‌های دینی و اسلام ناب محمدی پیشتاز سایر قوا بوده است.

وی با اعلام اینکه دشمن هر لحظه قصد ایجاد خدشه و نیرنگ در مرزهای درون کشور را دارد، افزود: استکبار جهانی از اقتدار ایران و ایرانی و توان دفاعی نیروهای مسلح هراس دارد.

امام‌جمعه ساری با بیان اینکه توان دفاعی نیروهای مسلح ایران در منطقه زبانزد شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار نظامی خود در جهان بلامنازع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.