اردبیل- نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز تبلیغات ریاست جمهوری تصریح کرد: طرفداران باید از زیر پا گذاشتن منافع ملی و مصالح کلان کشور، سیاه‌نمایی و ناکارآمد نشان دادن نظام، ایجاد اختلاف و شکاف بین شهرها یا در بین اهالی یک شهر و دادن رأی از روی تعصب، قبیله‌گرایی یا جناح بازی اجتناب کنند و به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری به معیارهای اصلحیت توجه کنند.

طرفداران نامزدها از تخریب و جناح بندی خودداری کنند/معیار اصلح است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل سیل آذربایجان شرقی را به اهالی آن استان به ویژه اهالی آذرشهر و عجب‌شیر تسلیت گفت و اظهار داشت: تدبیر مضاعف بعد از ۴۰ سال تجربه از مسئولان مورد انتظار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه انتخابات نعمت بسیار بزرگ خداوند بر ملت ماست که در اثر خون شهیدان و قیمت بسیار سنگین به دست ما رسیده افزود: ملت ما از طریق انتخابات در مدیریت کشور حضور داشته و می‌توانند از طریق انتخابات نوع سلیقه سیاسی، مدیریتی و اقتصادی را انتخاب کند.

عاملی افزود: به یقین مسئولیت هرگونه موفقیت و یا عدم موفقیت در وهله اول به خود مردم عائد خواهد بود و لذا شایسته است در انتخابات شرکت کنند و از این فرصت طلایی که نظام فراهم کرده، استفاده کنند هر کس شرکت نکند و از حق مسلم خود چشم‌پوشی کند، فرصت طلایی خودش را به دیگران واگذار می‌کند چرا که یک انسان متعهد نمی گذارد دیگران برای او سرنوشت تعیین کنند.

خطیب جمعه اردبیل گفت: انتخابات نعمت بسیار بزرگی در مسیر حاکمیت ملی است و شکر این نعمت، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح از مسیر اصلح است.

وی گفت: رکن رکین انتخابات تمکین در برابر قانون است و عصیان در برابر قانون مساوی با دیکتاتوری است یکی از ارکان مهم نظام و انتخابات، شورای نگهبان است و این شورا با رای قاطع این ملت به قانون اساسی به تصویب ملت رسیده است و بی‌اعتنایی به حکم شورای نگهبان بی‌اعتنایی به حرمت و شأن ملت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.