برگزیدگان دومین دوره جشنواره خاتم دوشنبه ۴ اردیبهشت در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی خیابان حجاب معرفی و جوایز خود را دریافت می‌کنند.

اختتامیه دومین دوره جشنواره خاتم چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود

  به گزارش «قدس آنلاین»،  پس از تمدید مهلت ارسال آثارتا ۳۰ اسفند ماه ۹۵ این دبیرخانه به دریافت آثار از طریق سایت اقدام کرد و پس از پایان مهلت تمدید شده از میان ۲۹۲ اثر رسیده به دبیرخانه؛ ۲۷۰ اثر در بخش بزرگسال و ۲۲ اثر در بخش کودک و نوجوان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، کار داوری از اول فروردین ماه ۹۶ آغاز و در ۲۰ فروردین ماه پایان یافت. داوری دومین دوره جشنواره در سه مرحله انجام گرفت:

- مرحله اول: مرحله ریزش و یا انتخاب که از بین ۲۹۲ اثر رسیده به دبیرخانه دومین دوره جشنواره خاتم؛ ۸۴ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند که ۷۲ اثر در بخش بزرگسال و ۱۲ اثر در بخش کودک و نوجوان انتخاب شدند

- مرحله دوم: از ۸۴ اثر راه یافته به مرحله دوم داوری ۳۰ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که ۲۷ اثر آن بزرگسال و ۳ اثر آن کودک و نوجوان بود

و مرحله سوم مرحله پایانی داوری و انتخاب برگزیدگان نهایی طبق فراخوان دومین دوره جشنواره خاتم انجام گرفت.

- از میان ۲۹۲ اثر رسیده به دبیرخانه دومین دوره جشنواره خاتم؛ ۲۲ اثر در بخش کودک و نوجوان جای گرفت که پس از تفکیک سنی در این بخش ۱۰ اثر متعلق به دانش آموزان و ۱۲ اثر متعلق به بزرگسالان قرار گرفت.

- تعداد نفرات شرکت کننده در جشنواره دوم ۲۲۰ نفر

- شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت:

تعداد شرکت کنندگان زن ۱۰۱ نفر

تعداد شرکت کنندگان مرد ۱۱۹ نفر

- بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه دومین دوره به ترتیب از شهرهای قم، مشهد، تهران، اصفهان و یزد بوده است.

- برگزیدگان دومین دوره جشنواره خاتم ساعت ۱۵ روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۹۶ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی خیابان حجاب معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.