مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان از مدیران و مربیان این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید هادی عقیلی از باشگاه سپاهان بعد از خداحافظی از فوتبال

به گزارش قدس آنلاین، هادی عقیلی درباره خداحافظی اش از دنیای فوتبال به رادیو تهران گفت: در یکسال و نیم گذشته به خاطر مسائلی که خیلی از مردم از آن آگاه هستند، به ناحق از فوتبال باشگاهی و سپاهان کنار گذاشته شدم. دیگر نتوانستم در آن زمان به تیم دیگری بروم. دوست نداشتم با پیراهنی به غیر از سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم. الان هم بعد از یکسال و نیم تصمیمم را قطعی کردم.

وی درباره مسائل پشت پرده برای خداحافظی اش تصریح کرد: در سال گذشته مدیران جدیدی به سپاهان آمدند و امسال هم حضور این مدیران چه در راس کارخانه و چه در مدیریت باشگاه وجود داشتند. آنها می گفتند می خواهیم یک انقلابی در سپاهان صورت بدهیم و تیم سپاهان را به موفقیت برسانیم اما تیم را از قهرمانی به قهقرا کشاندند و این انقلاب دامن گیر ما شده بود که از سابق در سپاهان بودیم و جفایی در حق ما کردند.

مدافع پیشین سپاهان درباره اینکه محرم نویدکیا هم شامل این انقلاب شد، گفت: من فقط در مورد خودم صحبت میکنم. محرم بعد از آن اتفاق به تیم برگشت و حتی چند بازی انجام داد و سپس خداحافظی کرد ولی از ابتدای فصل اعلام کردند نیازی به من ندارند. حتی دریغ از یک جلسه که حضوری مرا بخواهند و حرفهایم را بشنوند. من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم. حتی رضایتنامه مرا ندادند تا اینکه کمیته انضباطی مرا چند ماه پیش بازیکن آزاد اعلام کرد.

عقیلی در خصوص عبدالله ویسی سرمربی سابق سپاهان که کنارگذاشتنش با تصمیم او بود، یادآور شد: ویسی به اندازه کافی در رسانه ها در مورد من صحبت کرده بود. نخواستم درباره ایشان حرف بزنم و حاشیه ای برای سپاهان درست کنم ولی در یک فرصت مناسب در مورد یکسری مسائل صحبت می کنم تا حقایقی روشن شود.

وی در پاسخ به این سئوال که این حقایق چیست و بهتر است به آن اشاره کند، اظهار کرد: این اتفاق از مدیران سال گذشته شروع شد و تا امسال ادامه یافت. مدیریت باشگاه مربیانی را انتخاب می کند که در راستای اهدافشان باشد و گوش به حرفشان بدهد. کادر فنی هم خوب به حرفشان گوش کرد. گفتند می خواهند کار کنند که سپاهان موفق باشد در حالی که تیم سپاهان همیشه جزو تیم های قهرمان لیگ بود و آسیایی شدنش عادی شده بود. تصمیماتی که گرفتند در راستای موفقیت تیم نبود. سپاهان ماند و جایگاهی که نباید داشته باشد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال درباره اینکه چرا در تیم های تهرانی از جمله استقلال و پرسپولیس بازی نکرد، گفت: سال گذشته در نیم فصل مدیریت باشگاه سپاهان تصمیم گرفت مرا کنار بگذارد. آنها به من رضایتنامه ندادند و کاری از دستم بر نمی آمد. سال جدید هم مرا نخواستند ولی رضایتنامه ام را نمی دادند تا بازیکن آزاد شوم و به تیم دیگری بروم. درخواستهایی که مسئولان باشگاه داشتند غیر منطقی بود. باشگاه مرا بازیکن مازاد اعلام کرده بود ولی می گفتند باید تیم جدیدت را معرفی کنی تا با آنها وارد مذاکره شویم. آنها موضوع را پیچیده کردند. من هم مجبور شدم برای اینکه آزادم شوم به کمیته انضباطی شکایت کنم.

عقیلی با اشاره به روند رسیدگی شکایتش در کمیته انضباطی یادآور شد: خودتان می دانید در ایران به کارها زود رسیدگی نمی شود ولی خوشبختانه بعد از چند ماه کمیته انضباطی مرا بازیکن آزاد اعلام کرد. با این حال یک نیم فصل دیگر هم به جایی نرفتم چون امید داشتم به سپاهان برگردم. آقای طاهری مدیرعامل باشگاه با بنده جلسه ای داشت و از من خواست قرارداد سفید ببندم و برای سپاهان بازی کنم. من هم قبول کردم ولی کادر فنی قبول نکرد. حالا بعد از دو ماه از آن جلسه تصمیم گرفتم که خداحافظی کنم.

وی در خصوص کنارگذاشتنش از تیم ملی فوتبال هم گفت: در تیم ملی یک تصمیم اشتباه گرفتم. درست است دلایلی داشتم ولی تصمیم من هم اشتباه بود. شاید این دلایل آن موقع برای یکسری دیگر هم توجیه پذیر بود.

عقیلی در پایان درباره آینده اش هم گفت: دوست دارم دوره های مربیگری را طی کنم ولی عرصه مربیگری با بازیگری متفاوت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.