اهواز _ استاندار خوزستان گفت: اعتباری معادل ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع محرومیت و خدمات اجتماعی در قالب پروژه های مختلف به خوزستان اختصاص یافت.

۵۰۰میلیارد تومان اعتبار برای ارائه خدمات اجتماعی در خوزستان اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم کلنگ زنی ۲۰  آموزشگاه  در اندیشمک اعلام کرد : در راستای فرمان مقام معظم رهبری و شخص رییس جمهور از ابتدای سال  ۹۶ اعتباری معادل  ۵۰۰ میلیارد تومان برای رفع محرومیت و خدمات اجتماعی در قالب پروژه های مختلف به خوزستان اختصاص یافت، در عین حال  از حوزه نفت نیز  ۲۳۰۰  میلیارد تومان  برای غرب و شرق کارون در مدت چهار سال در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان در عین حال  تصریح کرد: یک مرکز بسیار بزرگ درمان سرطان و همچنین بیمارستانی جهت بیماری های تنفسی برای مبارزه با ریزگرد ها  نیز به همت بنیاد برکت ساخته می شود.

دکتر نوروزی مدیر عامل طرح برکت نیز در این مراسم گفت : استان خوزستان بعد از انقلاب جبهه مقاوم و پیشانی مقاومت در برابر تهاجمات دشمن بوده و زخمهای کهنه ای از محرومیت هنوز بر پیکر استان مانده است که با همت مسئولین باید برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد : در همین راستا رقمی معادل ۲۰  هزار میلیارد تومان اعتبار در زمینه های مختلف اعم از نفت  و انرژی، نیروگاه ها، حوزه های کشاورزی و اشتغال در نقاط مختلف استان خوزستان در نظر گرفته شده است.  

در ادامه فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک و رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از توجه ویژه رهبری و نیز ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  گفت : باید امروز از ستاد اجرایی بنیاد برکت به عنوان یک مدال افتخار بر سینه نظام که نام و نشانی از ولایت و رهبری در آن همیشه مشهود و هویداست و مجری داوطلبانه رفع بعضی از مشکلات حوزه های مختلف  در کل کشور و کاهش محرومیت است قدردان و سپاسگزار باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم نمادین که با حضور استاندار خوزستان، مدیر عامل طرح برکت در ستاد اجرایی فرمان امام، نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مسئولین محلی در شهر آزادی برگزار شد، کلنگ ۳۷ طرح آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی شامل  ۲۰ مدرسه، ۱۰ مسجد، ۵ خانه عالم و ۲ مرکز بهداشت به زمین زده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.