اهواز _ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از اجرای برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با شعار «من انقلابی‌ام» در مراکز فرهنگی هنری کانون این استان خبر داد.

«من انقلابی‌ام» شعار برنامه‌های کانون در سالروز آزادسازی خرمشهر تعیین شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی در جلسه ستاد استانی سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر با اعلام این مطلب گفت: ۶۰ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان با سوم خردادماه به مناسبت آزادسازی خرمشهر با شعار «من انقلابی‌ام» با حضور کودکان و نوجوانان، فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی همچون: قصه‌گویی، معرفی شخصیت‌های شهدای جنگ تحمیلی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، کارگاه نشریه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی و سفالگری را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: در این روز جمعی از اعضای مراکز کانون در قالب اردوی یک‌روزه با عنوان «راهیان پیروزی» از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر و مسجد جامع این شهرستان بازدید خواهند کرد و از نزدیک با گوشه‌ای از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان جنگ تحمیلی در دفاع از دفاع از اسلام، کشور و انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.

شنبدی در ادامه از برگزاری برنامه‌های ویژه در مراکز کانون شهرستان دزفول به مناسبت روز مقاومت و پایداری مردم این شهرستان در برابر موشک‌باران رژیم بعثی عراق در طول جنگ ایران و عراق خبر داد و اضافه کرد: مسئولین و مربیان چهار مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهرستان با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی یاد و خاطره این مقاومت‌ها را برای کودکان و نوجوانان بازگو خواهند کرد.

این مدیرکل فرهنگی همچنین یادآور شد: هم‌زمان با ۱۸ اردیبهشت سالروز آزادسازی هویزه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود و این روز را جشن خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.