شهرکرد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان استان خبر داد.

طرح بیمه تکمیلی رانندگان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

به‌ گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان،سید عباس جزایری گفت: در راستای حمایت از سلامت رانندگان وسایل نقلیه که حرفه آن‌ها از مشاغل سخت و پرخطر محسوب می‌شود، قراردادی با یکی از شرکت‌های بیمه‌گر برای بیمه تکمیلی رانندگان چهارمحال و بختیاری منعقد شده است. 

وی افزود: خدماتی مانند هزینه جراحی و بستری، نوار قلب، شیمی‌درمانی، هزینه دارو و ویزیت تا سقف مشخص، لیزیک چشم‌، آندوسکوپی‌، سونوگرافی، ماموگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشات پاراکیلینیکی شامل تست ورزش‌- بینایی‌سنجی‌- شنوایی سنجی، شکستگی شامل این بیمه می‌شود . 

جزایری هدف از اجرای این طرح را حمایت از سلامت رانندگان بیان کرد و افزود: شغل رانندگی از مشاغل پرخطراست که از بیماری‌های شایع در این قشر می‌توان به دیسک کمر، مشکلات شنوایی و بینائی، فشارخون، دیابت و.. اشاره کرد . 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: فرهنگ بیمه تکمیلی در کشور به طور کامل نهادینه نشده است و بیشتر رانندگان از مزایای بیمه اطلاع کامل ندارند . 

  وی خاطر نشان کرد: رانندگانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند، لازم است در اسرع وقت به پایانه بار، جنب میدان تره‌بار مراجعه کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.