حجت الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف با بیان اینکه مسابقات بین المللی آغاز راه شکوفایی استعدادهای قرآنی بانوان است، از حضور بانوان قرآنی از ۲۲ کشور اسلامی در ایران خبر داد.

بانوان قرآنی از ۲۲ کشور اسلامی در ایران حضور می یابند

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از ستاد خبری اولین مسابقات بین المللی قرآن بانوان، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی،   رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان که برای نخستین بار در ایران برگزار می شود، گفت: این اقدام سبب می شود که بانوان شوق و انگیزه بیشتری پیدا کنند زیرا در دوره های گذشته معمولا هدف نهایی آن ها مسابقات کشوری قرآن کریم بود و امسال زمینه برای شان فراهم شده که در عرصه های بین المللی قرآنی نیز حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که این امر تشویق خوبی برای بانوان فعال قرآنی محسوب می شود، تصریح کرد: این امر باعث می شود که مجموعه خانواده ها و بانوان که نقش محوری در خانواده ها دارند تاثیر بیشتر و جدی تر از آیات قرآن کریم بگیرند و شکوفایی استعدادهای قرآنی بانوان هم با تلاش بیشتر آنها در این دوره از مسابقات همراه خواهد بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه بین المللی شدن مسابقات قرآن کریم بانوان این فرصت را هم فراهم می کند تا خدمات و توجه های نظام جمهوری اسلامی ایران به بانوان بیش از گذشته معرفی شود، افزود: بانوان قرآنی از ۲۲ کشور اسلامی در ایران حضور می یابند و آن ها توانمندی ها و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران را از نزدیک مشاهده کرده و خود به خود علاقه مندی آن ها به نظام جمهوری اسلامی و جامعه قرآنی بانوان ایران و ارتباط و تعامل با بانوان ایرانی افزایش می یابد.

 حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: این تازه آغاز راه شکوفا شدن استعدادهای قرآنی بانوان است و ان شاء الله عرصه جدید و مبارکی در این زمینه فراهم می شود.

گفتنی است، اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه با حضورن مایندگانی از ۲۲ کشور جهان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.