مراسم قرعه کشی جدول ضبط و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری فردا شب در سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

 قرعه‌کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها فردا شب برگزار می شود

  به گزارش «قدس آنلاین»،  مراسم قرعه کشی جدول ضبط و پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در رسانه ملی، فردا شب ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ و در محل سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

این مراسم از شبکه یک سیما و شبکه خبر به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در سه قالب مناظره، گفتگو و مستندهای تولیدی تدارک دیده شده است.

محمدرضا چپریان سخنگو و دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به اینکه در مجموع در این دوره برنامه‌های نامزدها در سه شبکه تلویزیونی افزایش دو برابری خواهد داشت، افزود: در این دوره برای هر نامزد بیش از هزار دقیقه در قالب‌های مختلف پیش بینی شده است.

چپریان با بیان اینکه زمان در نظر گرفته برای مناظره‌ها نیز متناسب با نامزدهای شرکت کننده در برنامه خواهد بود، گفت: در این مناظره‌ها به برنامه‌های هر نامزد در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی اضافه کرد: مناظره‌ها از شبکه یک سیما و همزمان از رادیو ایران و تکرار آن نیز از شبکه چهار سیما و رادیو جوان برای مخاطبان پخش خواهد شد.

چپریان همچنین از برنامه‌های متنوع صدای جمهوری اسلامی ایران در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: در رادیو مطابق دوره‌های قبل برنامه‌های ویژه‌ای برای نامزدها در نظر گرفته شده است به این شکل که رادیو جوان گفتگوی نامزدهای ریاست جمهوری با جوانان را در دستورکار دارد و در رادیو معارف و ورزش هم گفتگوهای کارشناسی نامزدها پخش می‌شود.

سخنگو و دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما اضافه کرد: رادیو ایران هم در ویژه برنامه خود، نامزد و برنامه هایش را معرفی می‌کند و رادیو پیام نیز برنامه‌های کوتاه تولیدی نامزدها را پخش خواهد کرد.

چپریان با اشاره به تلاش مستمر و جدّی رسانه ملی برای هر چه بهتر و با شکوه برگزار شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: این برنامه‌های صرفا برنامه‌های اختصاصی و قانونی نامزدهاست و بخش‌های مختلف رسانه ملی در این مدت پخش برنامه‌های عمومی درباره انتخابات را نیز در دستور کار دارد و در بحث مناظره‌ها و تبلیغات نامزدها در رسانه نهایت تلاش خود را در رعایت عدالت رسانه‌ای و اصل بی طرفی در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.