سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به انتقادات درباره مشت کردن دستهایش مقابل استقلال واکنش نشان داد.

واکنش قلعه نویی به مشت کردن دستهایش مقابل استقلال

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره برد تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: خوشبختانه بازیکنانم با غیرت و معرفت بازی کردند و همان‌طور که بعد از بازی اشاره کردم تماشاگران برنده اول این مسابقه بودند. هواداران آذری نشان دادند که مثل همیشه اولین‌ هستند و فرهنگ آذربایجان را یکبار دیگر نشان دادند و البته توقع دیگری هم غیر از این نداشتیم. هم از پرشورها چنین انتظاری را داریم و هم از کل فوتبالمان. بازی رئال مادرید و بایرن تمام شد ولی متأسفانه حالا که بازیمان تمام شده یکسری حرف‌هایی را مطرح می کنند و به دنبال مسائلی هستند که تماشاگر را از فوتبال زده کنند.

قلعه نویی درباره انتقادهایی که از وی بعد از گل تراکتورسازی به خاطر مشت کردن دستهایش صورت گرفته است، گفت:  اولاً من بعد از گل تیمم آن جور که می‌گویند خوشحالی نکردم و صحنه‌ای که می‌گویند خوشحالی بعد از گل است مربوط به نیمه اول بازی است که آمدم دستم را روی سرم بگیرم ضمن آنکه همیشه گفته‌ام خدا کند دشمن آدم کم حافظه و نادان باشد. زمانی که ما گل زدیم مهدی شریفی اصلاً در زمین نبود و صحنه‌ای که آقایان منتشر کرده‌اند مهدی شریفی در کنار زمین حضور داشت . این مسائل مهم نیست. بگذارید هر چه دلشان می‌خواهد بگویند. 

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: من مربی هر جایی که کار می‌کنم باید شرافتمندانه این کار را انجام بدهم، هم دین این را می‌گوید و هم قانون کار این است. من به تراکتورسازی تعهد دارم و انصافاً هم این بازی یک بازی جدولی بود که باید آن را می‌بردیم و حالا هم خوشحال هستیم که سه امتیاز را گرفتیم. از این بابت خوشحالم که مردم آذربایجان خوشحال هستند و از قول من بنویسید من بلد نیستم ادا در بیاورم و از این کارها انجام بدهم. یکسری هم نادان هستند که این مباحث را مطرح می‌کنند اگر آنچلوتی رئال را حذف می کرد چون قبلاً مربی این تیم بود خوشحالی نمی‌کرد؟ من که خوشحالی نکردم ولی نظر شخصی‌ام این است اگر خوشحالی نکنم انگار دارم مردم را گول می‌زنم. این رفتارها متأسفانه ترویج شده و ادامه هم دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.