ایلام- استاندار ایلام گفت: مراکز آمارگیری رسمی کشور، نظرسنجی هایی را در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات اجراء کرده اند که تاکنون ۷۲ درصد مردم استان آمادگی خود را برای حضوردر انتخابات اعلام کرده اند.

۷۲ درصد مردم ایلام آماده حضور در انتخابات هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا مروارید روز شنبه در نشست فرمانداران استان ایلام اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های تابعه این استان باید اخبار فرآیند برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت را به طور روزانه به وزارت کشور گزارش دهند.

وی افزود: روند اجرای فرآیندهای انتخابات در استان ایلام نیز با تلاش های هیأت های اجرایی و نظارت به خوبی پیش می رود و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی به وجود نیامده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه مراکز آمارگیری رسمی کشور، نظرسنجی هایی را در خصوص میزان مشارکت مردم در انتخابات اجراء کرده اند که تاکنون ۷۲ درصد مردم استان آمادگی خود را برای حضوردر انتخابات اعلام کرده اند، یادآور شد: استان ایلام از این نظر رتبه سوم کشور را در اختیار دارد و باید تلاش کنیم در فرصت باقیمانده، زمینه حضور پرشورتر افراد واجد شرایط در پای صندوق های رأی را فراهم سازیم.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه شورای نگهبان نیز اسامی نامزدهای نهایی تایید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرده است، خاطرنشان ساخت: از روز گذشته تبلیغات رسمی نامزدها شروع شده و باید با رصد دقیق فعالیت ها از استفاده داوطلبان از امکانات و اموال دولتی و حتی مؤسسات عمومی جلوگیری و طبق قانون با خاطیان برخورد شود.

وی تصریح کرد: بایستی مسئولان اجرایی انتخابات با مسئولان ستادهای نامزدها نشست هایی را برگزار و ضمن بیان قوانین انتخاباتی، داوطلبان و هواداران آنها را به رعایت قوانین و مقررات ترغیب کنند تا این حماسه ملی نیز با مشارکت حداکثری مردم و در کمال آرامش برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.