رییس کمیته طرح و برنامه ستاد انتخاباتیحجت السلام ابراهیم رئیسی با بیان اینکه سیاسی کردن اقتصاد ظلم به مردم است، گفت: چنین روش هایی، دادن ادرس غلط به مردم و جفا در حق آن هاست.

سیاسی کردن اقتصاد، ظلم به مردم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مسعود میرکاظمی رییس کمیته طرح و برنامه ستاد انتخاباتی حجت السلام ابراهیم رییسی عصر امروز در سلسله نشست های منتخب نسل سوم در جمع دانشجویان اظهار کرد: برخی مشکلات ما ریشه ای است و در ۱۰۰ روز حل نمی شود.

وی افزود: این دولت همه مشکلات را متوجه دولت قبل می کرد اما وقتی خودش سر کار آمد، تمامی مشکلات را به تحریم حواله داد و همه امور از جمله آب خوردن، ریزگردها و جذب سرمایه گذاری های خارجی را به تحریم ها مربوط کرد.  

میرکاظمی با بیان اینکه سیاسی کردن اقتصاد ظلم به مردم است تصریح کرد: چنین روش هایی، دادن ادرس غلط به مردم و جفا در حق آن هاست.  

وی ادامه داد: بر اساس شاخص ها، سه سال و نیم فرصت ها را از دست دادیم. ممکن است دولتی بگوید که ما پول نداریم اما باید ببینم که درست می گوید یا نه.

میرکاظمی اضافه کرد: دستگاه های نظارتی و مجلس حضور دارند و می توانند اطلاعات را در بیاورند و بگویند، حرف دولت درست هست یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.