شهرکرد- مدیر عامل شرکت گاز استان گفت:بزرگترین پروژه گازرسانی استان بعد از انقلاب در منطقه کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۳۲۱ میلیارد ریال در حال اجراست وی با بیان این که شش شهرستان از نه شهرستان استان به شهرستانهای سبز تبدیل شده اند.

بزرگترین پروژه گازرسانی چهار محال و بختیاری در شهرستان کوهرنگ اجرا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، سیامک حیدری  روز شنبه و در حاشیه برگزاریدوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری در گفتگو با خبر نگار قدس آنلاین گفت: ضریب نفوذ گاز در استان ۹۴ و ۸ دهم درصد می باشد و از روند مطلوب گازرسانی به مناطق باقیمانده خبرداد.

سیامک حیدری تصریح کرد:بزرگترین پروژه گازرسانی استان بعد از انقلاب در منطقه کوهرنگ با اعتباری بالغ بر ۳۲۱ میلیارد ریال  در حال اجراست وی با بیان این که شش شهرستان از نه شهرستان استان به شهرستانهای سبز تبدیل شده اند ابراز امیدواری کرد با وجود پروژه های درحال اجرا  تا پایان سال ۹۸ سه شهرستا ن باقیمانده نیز به شهرستان سبز تبدیل گردند.

حیدری افزود: در حال حاضر بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان پروژه در سطح استان فعال بوده که البته برخی از آنها دردهه مبارک فجر سال گذشته افتتاح شده اند، وی شفاف بودن کار را در تمامی زمینه ها و به خصوص در زمینه برگزاری مناقصات را از افتخارات شرکت گاز استان دانست و از همکاران به جهت تلاشهای سازنده در انجام خدمات گازرسانی به مردم تقدیر کرد.

در ادامه رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایران، با بیان این که قانون گرایی ،مدیریت و اخلاق از جمله نکات برجسته در قانون سلامت اداری می باشند از آموزش به عنوان یکی ازاساسی ترین راهها برای آگاهی پرسنل  از قوانین یاد کرد و گفت :جهت ارتقاء نظام سلامت اداری احتیاج به شاخصها ،مولفه ها و نقشه راهی می باشدکه خوشبختانه این موارد در قانون پیش بینی شده است وی ضمن تشریح ماده ۲۸ قانون سلامت اداری به تشریح معیارها و سنجه های مربوطه پرداخت و از مسئولین امر درخواست کرد با توجه به معیارها و سنجه های مورد نظر، سلامت اداری دستگاه خود را مورد سنجه قرار دهند.

 امجدی پور  رویکرد مبارزه با فساد را رویکرد پیشگیرانه اعلام کرد و گفت: نظام اداری سالم و کارآمد نجات دهنده کشور است و سلامت و کارا بودن لازم و ملزوم یکدیگرند .وی ضمن تعریف فساد اداری به مصادیقی از آن در دستگاههای اداری اشاره کرد و از اصل شفاف سازی به عنوان یکی از مهمترین اصول در جلوگیری از بروز فساد یاد کرد.

در خاتمه امجدی پور  ضمن تشریح قانون سلامت اداری  از همگان خواست در رعایت موارد قانونی  اهتمام ورزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.