۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
کد خبر: 522314

بسته خبری قدس/

روایت فوربس از رقابت انتخاباتی

راه سوم/ مجله فوربس می نویسد: اقتصاد-شاید- مهمترین مساله در جریان رقابت های انتخاباتی باشد. در نظرسنجی اخیر ایران پل، ایرانی ها نسبت به وضعیت اقتصادی کشور بدبین هستند و در شرایطی که ۳۴ درصد از مردم گزینه "خیلی خوب" را برای وضعیت اقتصادی شان برگزیده اند، ۶۴ درصد گزینه های "خیلی بد"  و "تا حدودی" را انتخاب کرده اند.  

سردار سلیمانی در فهرست تایم

مهر/ مجله آمریکایی تایم، نام سردار قاسم سلیمانی- فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران- را در فهرست ۱۰۰ نفر شخصیت های اثرگذار جهان قرار داده است. تایم به شیوه هر ساله اش، فهرست 100 نفری از شخصیت های اثرگذار جهان منتشر می کند. تایم می نویسد: ژنرال سلیمانی در زمان حمله داعش به عراق گروهی را برای دفاع از بغداد تشکیل داد.

واکنش پیونگ یانگ

ایرنا/ به گزارش رویترز، در ادامه جنگ لفظی آمریکا و کره شمالی، روزنامه رسمی حزب حاکم در پیونگ یانگ، کاخ سفید را به حمله پیشگیرانه تهدید کرد و نوشت: آمریکا را خاکستر می کنیم.

مناظره زنده ؛ بدرود !

فارس/ با فشارهای تیم رسانه ای دولت و پس از چند ماه کش و قوس فراوان، سرانجام  کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با پیشنهاد صدا و سیما مبنی بر زنده بودن مناظره های انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد.

واکنش به ردصلاحیت

ایران خبر/ محمود احمدی نژاد در واکنش به رد صلاحیتش در صفحه توئیترش نوشت: این روزها مملکت و مردم به آرامش بیشتر و بهتر نیاز دارند، ایجاد تنش و دامن زدن به حاشیه ها جز ضرر و منفعت دشمنان هیچ سودی ندارد. هوشیار باشیم.

رشوۀ به چین

العالم/ ترامپ با دادن وعدۀ قراردادهای بازگانی بیشتر به چین، ابراز امیدواری کرد این کشور برای حل مناقشه کره شمالی کاری انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.