۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
کد خبر: 522356

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما اصلا رد صلاحیت نداریم. بلکه شورای نگهبان کسانی که واجد شرایط ریاست‌جمهوری هستند را معرفی می‌کند و نسبت به افراد دیگر اصلا نظری نمی‌دهد.

کدخدایی: ما اصلا رد صلاحیت نداریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تلویزیونی جهان آرای شبکه افق اظهارداشت: ما اصلا رد صلاحیت نداریم. بلکه شورای نگهبان کسانی که واجد شرایط ریاست‌جمهوری هستند را معرفی می‌کند و نسبت به افراد دیگر اصلا نظری نمی‌دهد.

 عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه جهان آرا شبکه افق در پاسخ به این سوال که آیا در شورای نگهبان و در روند بررسی صلاحیت ها مصلحت سنجی صورت می گیرد، اظهارداشت: طبیعتا ممکن است هر شخصی بعنوان یک عضو از شورای نگهبان و بر اساس برداشت خود از مصلحت رای مثبت و یا منفی خود را که بعنوان ابزاری قانونی در اختیار اوست اعلام کند.

وی افزود: اعضای شورا با توجه به جمیع جهات نسبت به یک فرد رای موافق یا مخالف خود را اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برخی نسبت به عدم احراز صلاحیتشان اعتراض داشتند، گفت: مدارک و مستنداتی نیز توسط برخی افراد به شورا پس از اعلام صلاحیت ها ارائه شد، اما در قانون مرحله ای برای پس از آن پیش بینی نشده و نتایج اعلام شده قطعی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.