اصفهان- رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر و رسانه شماره یک اصفهان خلاقیت در بخش های فرهنگ، هنر و رسانه را از ضروریات جامعه امروز دانست.

خلاقیت در بخش های فرهنگ، هنر و رسانه ضروری است

دکتر احسان مشکلانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن اشاره به برگزاری بیست و هفتمین ایده شو با عنوان «فرهنگ، هنر و رسانه» توسط دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در هفته گذشته، اظهارکرد: ایده شو رویدادی است که در آن افراد توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می زنند.

وی تاکید کرد: ما با برگزاری این ویژه برنامه ها در نظر داریم با استفاده از جوانان و متخصصان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه فعالیت‌های جدیدی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر و رسانه شماره یک اصفهان، خلاقیت در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه را از ضروریات جامعه امروز دانست و تصریح کرد: ما در نظر داریم تا سبک جدیدی را با عنوان شرکت‌های هنربنیان راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگ و هنر اصفهان که مهد تمدن ایران اسلامی است گامی برداریم.  

مشکلانی ادامه داد: در بیست و هفتمین ایده شوی فرهنگ هنر و رسانه ۵۰ نفر ایده‌های خود را ثبت کردند که در ارزیابی اولیه ۱۲ ایده برای عرضه در این ایده شو انتخاب و با نظر داوران  به سه ایده برتر جوایزی اهدا شد.

رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر و رسانه شماره یک اصفهان خاطرنشان کرد: صاحبان این ایده‌ها می‌توانند خارج از نوبت شرکت هنربنیان خود را در شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.