۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 522403

سرمربی مطرح برزیلی برای دومین بار به پیشنهاد سرمربیگری باشگاه گیتی پسند پاسخ منفی داد.

جواب رد سرمربی سابق برزیل به قهرمان فوتسال ایران

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه گیتی پسند اصفهان پس از اتمام لیگ ۹۵ و کسب و مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال، از مذاکره با ۶ گزینه برای هدایت این تیم در جام باشگاه های آسیا و لیگ ۹۶ خبر داد که ۴ گزینه ایرانی و دو گزینه خارجی در بین آنها بودند.

گیتی‌پسندی‌ها که ابتدا با وحید شمسایی، رضا لک، حسین شمس و محمود خوراکچی مذاکره کرده بودند در ادامه به سراغ حسین شمس رفته و از او نیز برنامه گرفتند اما در این بین، اسامی دو گزینه خارجی باشگاه اعلام نشد چرا که این دو مربی همان ابتدا پاسخ منفی به باشگاه اصفهانی داده بودند.

یکی از این گزینه‌ها،«مارکوس سوراتو» برزیلی، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل بود که با این تیم به مقام قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۲ دست یافت. این مربی در زمان مدیرعاملی علی طاهری نیز یکی از گزینه‌های هدایت گیتی‌پسند به شمار می‌رفت و حتی کمیته فوتسال هم بعد از فسخ قرارداد با خسوس کاندلاس، به سراغ این مربی رفته بود. با این حال اصفهانی‌ها این بار هم بر سر رقم با مارکوس سوراتو به توافق نرسیدند.

«خوزه ماریا مندس» نیز یکی دیگر از گزینه‌های خارجی باشگاه گیتی پسند بود اما توافقات لازم با او حاصل نشد. مندس که یکی از مربیان مطرح اسپانیایی است، سابقه قهرمانی در لیگ اسپانیا و هدایت تیم ملی ازبکستان را در کارنامه دارد ولی بعد از عدم توافق با گیتی پسند، هدایت تیم ملی تایلند را به عهده گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.