۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 522428

سرمربی بوروسیا دورتموند پس از برد برابر گلادباخ اظهار کرد تیمش بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا نتیجه خوبی گرفته است.

واکنش سرمربی دورتموند به پیروزی در زمین گلادباخ

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از رویترز، بوروسیا دورتموند در یکی از حساس‌ترین بازی‌های  هفته سی‌ام بوندسلیگا در خانه مونشن گلادباخ به میدان رفت و توانست با نتیجه‌ سه بر دو به پیروزی برسد.

توماس توخل درباره برد تیمش اظهار کرد: روزهای بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتیم و بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی نداشتند. بعد از اتفاقاتی که در دیدار مقابل موناکو رخ داد همه چیز را به‌هم ریخته بود اما بازیکنان دورتموند نشان دادند بسیار حرفه‌ای  هستند. آنها خود را از این شرایط سخت خارج کردند و اکنون خوشبختانه از نظر روحی در شرایط خوبی هستیم. بازی کردن در خانه مونشن گلادباخ آسان نیست اما خوشبختانه ما توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. بازی خوب بود. از عملکرد تیمم راضی هستم. در جایگاه سوم جدول رده‌بندی جای داریم و دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد.

او در پایان سخنان خود گفت‌: پیروزی مهمی را به دست آوردیم. بعد از شکست برابر موناکو و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا، به این پیروزی نیاز داشتیم. خوشحالم که توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

دورتموند به نیمه نهایی جام حذفی آلمان راه پیدا کرده و باید چهارشنبه شب به مصاف بایرن مونیخ  برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.