سرمربی اینتر بعد از شکست برابر فیورنتینا به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و اعتراف کرد که این بدترین بازی فصل آنها بود.

سرمربی اینتر: به یکباره همه چیز بهم ریخت/ هیچ بهانه ای برای این شکست نداریم

به‌ گزارش قذس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، اینتر در هفته سی و سوم سری A در خانه فیورنتینا به میدان رفت و با نتیجه‌ پنج بر چهار شکست خورد تا شرایط برای این تیم در جدول رده‌بندی سخت شود.

استفانو پیولی در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  این بدترین بازی فصل بود. ناراحت هستم. نباید چنین اتفاقاتی برای تیم من بیفتد. باید در چند دیدار باقی مانده جبران کنیم و همه امتیازات را به دست آوریم. می‌توانستیم در این دیدار هم سه امتیاز را کسب کنیم اما در نیمه دوم به یک باره همه چیز به هم ریخت و دروازه ما چهار بار باز شد. این در حالی بود که با نتیجه‌ دو بر یک از حریف خود پیش بودیم. نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

پیولی در پایان سخنان خود گفت‌: هیچ عذر و بهانه‌ای ندارم. تیم در نیمه دوم تمرکز خود را از دست داد. اشتباهات زیاد خط دفاعی باعث شد تا فیورنتینا پیروزی راحتی را به دست آورد.

اینتر با این شکست با ۶۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی باقی ماند. این‌ در حالی است که فیورنتینا با یک امتیاز کمتر در رده هشتم جای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.