مشهد- مستند فروشنده با نگاهی به آخرین تحولات سیاسی و اقتصادی کشور برای نخستین بار در مشهد مقدس شامگاه یکشنبه در موسسه فرهنگی قدس اکران می شود.

مستند جنجالی «فروشنده» در موسسه فرهنگی قدس اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، مستند فروشنده ماجرایی ناگفته از پشت پرده مناظرات انتخاباتی ۹۲ و تحولات چهارساله پس از آن و همچنین اسناد جدید از شکل گیری برجام و نقش افراد و اشخاصی که تا به حال اسمی از آنها برده نشده در به ثمر رسیدن این توافق است.

در این فیلم پشت پرده ای از سایه شوم جنگ و همچنین آخرین آرایش انتخاباتی دولت در آستانه مناظره‌های ۹۶ به تصویر کشیده شده است.

این مستند ضمن بررسی آخرین تحولات اقتصادی و همچنین ناگفته های برجام مروری بر قول های دولتمردان و نیز رسانه های آمریکا در قبال سیاست های ایران دارد.

گفتنی است این مستند خط سیری از تحولات تاریخ معاصر در ماجرای نفوذ از طریق مذاکرات هسته ای و موضوع رفع تهدید از فضای کشور، ساز و کار های دیپلماسی موفق، ناموفق و دیپلماسی پنهان را به تصویر کشیده است.

پیش از این مراسم رونمایی از مستند «فروشنده» در دانشگاه صنعتی شریف که قرار بود  ۲۰ فروردین برگزار شود با فشارهای وارده از سوی برخی نهادهای دولت لغو شد.

مستند فروشنده شامگاه یکشنبه مقارن ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در محل تالار همایش های موسسه فرهنگی قدس با حضور تهیه کننده و اصحاب رسانه و قلم استان اکران می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.