مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: معلمان بر اساس قانون نمی‌توانند در ساعت کاری مدرسه در فضای آموزشی فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشند.

فعالیت‌ انتخاباتی معلمان در ساعات کاری ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کمره‌ای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مورد رویکرد مدارس و معلمان در مسائل انتخاباتی اظهار داشت: آموزش و پرورش تهران همواره کمک به اجرای هر چه بهتر انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و سیاست‌های ترویج مشارکت و افزایش سطح این فعالیت‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد.

 وی ادامه داد: ترویج مشارکت در انتخابات از اهداف اصلی بوده تا مردم و واجدین شرایط حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

 مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده و بر این اساس همایش‌هایی در سطح آموزش و پرورش برگزار شده است.

کمره‌ای با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند، گفت: اما در همایش‌های در نظر گرفته شده این امکان وجود دارد تا آن‌ها خانواده‌هایشان را برای حضور حداکثری تشویق کنند.

وی در خصوص فعالیت معلمان برای تبلیغات در این ایام تصریح کرد: بر اساس قانون کسی نمی‌تواند از وقت و امکانات ادارای برای این کار استفاده کند بنابراین معلمان اجازه چنین کاری را ندارند.

 وی افزود: اما در غیر ساعت درسی معلمان می‌توانند همچون سایر شهروندان در فرآیند‌های انتخاباتی حرکت داشته باشند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 کمره‌ای یادآور شد: معلمان به جهت نقشی که در امر تعلیم و تربیت دارند نمی‌توانند جانبداری از شخص خاصی را به دانش‌آموزان القا کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.