در مراسمی با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس ۳۶۶ پروژه فناوری و مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال در استان قزوین افتتاح شد.

۳۶۶ طرح مخابراتی و فناوری در قزوین افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، درمراسمی با حضور دکتر روحانی رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس ۳۶۶ پروژه فنآوری و مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال در استان قزوین افتتاح شد.

این طرح ها شامل توسعه شبکه انتقال، واگذاری اینترنت پرسرعت به ۴۶ روستا با ۵.۵ میلیارد ریال، افتتاح ۲۵ دفتر مستقل پست بانک با ۷.۵ میلیارد ریال، افتتاح مرکز شتاب دهنده نوآوری شرکت همراه، با ۱۵ میلیارد ریال، تجهیز آزمایشگاه مرکز آپا با ۵ میلیارد ریال وتوسعه شبکه فیبر نوری بطول ۱۰۲ کیلومتر و توسعه نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه با ۲۰۳ میلیارد ریال از جمله طرهای مخابراتی افتتاح شده با حضور رئیس جمهور در قزوین است.

وزارت ارتباطات کار بزرگی انجام داده است

رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح ها که به صو. رت ویدئو کنفرانس از محل یکی از واحدهای تولید مواد پلیمری در تاکستان برگزار شد گفت: وزارت ارتباطات کار بزرگی انجام داده است زیرا وسایل ارتباطی برای مردم ضروری است و باید زمینه این ارتباط را برای همگان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: هر چند برخی از هواپیما، اینترنت وارتباط خوششان نمی آید اما امروز ارتباطات موجب تحرک جامعه و ایجاد شغل می شود و اتصال به اطلاعات روز در دنیای امروز ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

روحانی تصریح کرد:البته باید فرهنگ استفاده از وسایل جدید را بیاموزیم وبلدباشیم تا عقب نمانیم که خوشبختانه در حوزه فنآوری و ارتباطات در شرایط خوبی هستیم و موفقیت های این وزارتخانه قابل توجه است.

رئیس جمهور همچنین از احیاء سازمان برنامه و بودجه ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالیم که به وعده های خود عمل کردیم و امیدواریم این سازمان بتواند به رسالت خود عمل کند.

انتقال آب سد طالقان به قزوین تحقق آرزوی دیرین مردم بود

روحانی بیان کرد: انتقال آب سد طالقان از طرح های بزرگی است که از آرزوهای مردم این خطه بود و دولت نیز با حمایت جدی تلاش می کند این طرح با سرعت اجرا شود.

وی تصریح کرد: دولت حامی این طرح است و امیدواریم با این کار زمینه تولید و اشتغال بیشتر برای جوانان مهیا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.