نیشابور-برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به زائران ومسافران، توسعه و بازسازی نمازخانه ها، ساخت سکوهای یک و دو مسافری و دو زیرگذر جداگانه مجهز به پلکان برقی، سالن‌های مسافری و... در نیشابورمورد تأکید قرار گرفت.

احداث ۲ زیرگذر ریلی در مسیرهای پرتردد شهری نیشابور در دستور کار قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، فرماندار ویژه شهرستان نیشابور با اعلام این مطلب گفت: پیرو بازدیدهای قبلی صورت گرفته طول مسیر ریلی حوزه شهرستان نیشابور و ضرورت ساخت دو زیرگذر ریلی با مشارکت شهرداری و اداره کل راه آهن استان انجام می شود.
سعید شیبانی با اشاره به بازدیدها از پانل فرماندهی، نمازخانه‌ها، سکوها و پروژه‌های در دست ساخت ایستگاه‌های راه آهن و لزوم توجه ویژه به زائران و مسافران بارگاه مطهر رضوی خاطرنشان کرد: این مهم نیز در دستور کار راه‌آهن قرار گرفته و در خصوص ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به آنان پیگیری‌ها و مکاتباتی نیز صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در جلسات قبلی نیز در زمینه افزایش سهمیه اختصاصی از نیشابور به تهران و بالعکس علاوه بر وجود ۱۲ رام قطار فعلی که خوشبختانه با اعلام مدیرکل محترم راه آهن این موضوع مورد موافقت قرار گرفت پیگیری‌هایی شده است.
محمد هادی، مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی نیز افزود: پروژه‌های موردبازدید قبلی مطابق بر آخرین استانداردهای موجود و با به کارگیری بهترین مصالح، با سرعت مناسبی در حال اجراست و در مدار خدمت قرار گرفته و سایر پروژه‌ها نیز در کمترین زمان ممکن و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.