اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سپاه نمی‌تواند پاسدار انقلاب اسلامی باشد اما از نظام جمهوری اسلامی دفاع نکند، بلکه سپاه در مقابل افرادی که قصد تضعیف نظام را دارند ایستادگی می کند.

سپاه در مقابل افرادی که قصد تضعیف نظام را دارند ایستادگی می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه گفت: سپاه زیر چتر ولایت به دنبال خدمتگزاری به مردم و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبتنی بر سوابق نظامی و مسلحانه قبل از انقلاب نیست، یعنی سازمان‌هایی که قبل از انقلاب با رژیم طاغوت مبارزه مسلحانه داشتند، هیچ کدام نقشی در تأسیس سپاه پاسدارن نداشتند و از آنجایی که امام راحل با جنگ مسلحانه در کشور حتی علیه رژیم طاغوت مخالف بودند، سپاه بر بستر مبارزه مسلحانه قبل از انقلاب شکل نگرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: عامل موفقیت سپاه از مردم بودن، در میان مردم بودن و آشنا بودن با درد مردم است، سپاه مخالف با تبعیض و فساد اقتصادی است به همین خاطر به عنوان ضابط قضایی، کشف پرونده‌های بزرگ فساد اقتصادی را جزو مسئولیت‌های خودش می‌داند.

وی با بیان اینکه سپاه به دنبال محرومیت‌زدایی است، گفت: این محرومیت‌هایی که در کشور به وجود آمده به این علت است که یک عده با نام جمهوری اسلامی و به دروغ دستورالعمل‌های بانک جهانی را با عنوان الگوهای توسعه در کشور اجرا کردند.

سردار سلیمانی هشدار داد: این تفکری است که بعد از جنگ، اقتصاد ما در اختیارش بوده است و ما الان نیاز داریم که مکتب اقتصادی اسلام را تدوین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شأن سپاه خیلی بالاتر از آن است که در زیر چتر احزاب سیاسی قرار بگیرد، سپاه زیر چتر ولایت به دنبال خدمتگزاری به مردم و پاسداری از انقلاب است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه سپاه توانست با تقدیم هزاران شهید از داوطلبان مردمی که با انگیزه‌های علوی و عاشورایی به این نهاد مقدس پیوسته بودند در انجام این ماموریت خوش بدرخشد یادآور شد: نخستین گروه از پاسداران برای دفع توطئه گنبد و کردستان بعد از فرمان امام راحل از همین اصفهان اعزام شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در دفاع مقدس سپاه توانست مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را خلق کند؛ مکتبی دفاعی‌ که بر آمده از مکتب عاشورایی و علوی است نه راهبردهای نظامی تدریس شده در دانشکده‌های نظامی دنیا و این مکتب پاسخ‌گوی اشکال مختلف جنگ‌های دنیا از جنگ‌های نامنظم گرفته تا جنگ‌های شهری و ... است.

وی تاکید کرد: این نیاز به اطلاع رسانی دارد که مردم عزیز کشورمان بدانند که سپاه با یک کارنامه درخشان زیر نظر راهبردهای مقام معظم رهبری آمادگی دفاع از انقلاب و اسلام را در همه صحنه‌های بیرونی و داخلی کشور دارد.

سردار سلیمانی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را در داخل کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: سپاه نمی‌تواند پاسدار انقلاب اسلامی باشد اما از نظام جمهوری اسلامی دفاع نکند، بلکه سپاه در مقابل افرادی که قصد تضعیف نظام را دارند ایستادگی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.