مشهد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۸۲ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان خبر داد و گفت: در این عملیات ضربتی ۳ نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر روانه زندان شدند.

بیش از ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: تیمهای مرکز عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق مواد افیونی از استان خراسان جنوبی به مشهد دست یافتند و تحقیقات گسترده آغاز شد.

وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با ردزنی های گسترده به اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر از منطقه زیرکوه قائن به مقصد مشهد دست یافتند.

سرتیپ دوم پاسدار امیری مقدم خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی هماهنگ با ماموران انتظامی شهرستان خواف در مبداء ورودی خراسان رضوی کمین کردند و به محض ورود ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به حوزه استحفاظی استان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: قاچاقچیان قصد فرار داشتند که پلیس با تیراندازی به سوی این ۲ خودرو، سوداگران مرگ را زمین گیر کرد.

وی با بیان اینکه یکی از خودروها حامل مواد و دیگری راه بلد بود، افزود: در بازرسی از خودروی حامل مواد مخدر مقدار ۲۸۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.