بندرعباس- مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگان گفت: امسال بیمه‌شدگان بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در هرمزگان می‌توانند حق بیمه‌های خود را به‌صورت اقساط پرداخت کنند.

روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگانی حق بیمه خود را به صورت قسطی پرداخت کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی دشوارگر افزود: بر اساس بخشنامه سال جدید بیمه‌شدگان می‌توانند با انتخاب خود حق بیمه‌ها را حداکثر در ۲ قسط پرداخت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگان افزود: امسال حداقل حق بیمه‌ها از ۱۸۰ هزار تومان به ۲۱۰ هزار تومان و حداکثر حق بیمه‌ها از ۴۲۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش پیداکرده است.

وی تصریح کرد: امسال برای کاهش هزینه‌ها در صدور گواهی‌نامه‌های عضویت، بیمه‌شدگان پس از پرداخت حق بیمه با مراجعه به سازمان‌های خدمت رسان گواهی‌نامه‌های خود را دریافت می‌کنند.

دشوارگر خاطرنشان کرد: پیش از این بیمه‌شدگان برای دریافت گواهی‌نامه‌های عضویت باید به دفاتر بیمه اجتماعی روستاییان، مراجعه می‌کردند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر روستاییان، عشایر و کشاورزان، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی، مربیان مهدهای کودک، کارکنان شرکت‌های فعال در زمینه کشاورزی و رانندگان بخش حمل‌ونقل روستایی نیز می‌توانند از مزایای این بیمه برخوردار شوند.

دشوارگر عنوان کرد: متقاضیان برای خرید این بیمه می‌توانند به دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و ۱۲۲ کارگزاری بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در روستاهای هرمزگان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار نفر از روستاییان، عشایر و کشاورزان هرمزگانی زیرپوشش بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان قرار دارند.

این مقام مسئول گفت: این آمار معادل ۱۰ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال روستایی، عشایر و کشاورز هرمزگان است که با این بیمه از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.