ساری- تعداد ۵۷ کماندار مرد و ۳۰ کماندار زن در ورزشگاه شهدای ساری برای کسب عناوین قهرمانی کشور به طور جداگانه رقابت با یکدگیررا آغاز کردند.

مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در ساری برگزار شد

به گزارش قدس انلاین،رییس هیأت تیروکمان مازندران در این راستا به خبرنگاران گفت: فردا و در روز دوم این مسابقات، کمانداران در رشته کامپوند مسافت ۵۰ متر باهم رقابت خواهند کرد.

حسین فرهادی افزود : مراسم اختتامیه این مسابقات و نیز افتتاحیه نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان کشور چهارشنبه شب با حضور رییس فدراسیون تیراندازی باکمان برگزار خواهد شد.

وی گفت که برای نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان قهرمانی کشور در روز هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی این استان در ساحل شهرستان ساری بیش از ۶۰ کماندار از استانهای کشور نام نویسی واعلام آمادگی کردند.

فرهادی افزود: نخستین دوره مسابقات ساحلی تیراندازی باکمان در حالی به میزبانی مازندران در ساحل ساری برگزار می‌شود، که تاکنون مسابقاتی دراین رشته درجهان نیز برگزار نشد وساری ازاین حیث درتلاش برای ثبت وبرگزاری این رویداد مهم است.

وی گفت : این مسابقات در مسافت ۴۰ متر رشته ریکرو و کامپوند مردان و زنان در ساحل مجتمع تفریحی و رفاهی بهزیستی واقع در ساحل فرح آباد ساری برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.