اهواز- مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز از  آتش گرفتن  پژو پارس براثر نشت گاز سی ان جی در منطقه پردیس این شهرستان خبرداد.

 نشت گاز «سی.ان. جی» خودروی پژو پارس را به کام آتش برد

مقصود حق شناس در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بااشاره به اینکه این حادثه روز ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ و ۲۸  دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داده شد اظهار کرد: در این تماس از حریق خودرو پژو پارس در منطقه پردیس خیابان شبنم  اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم متشکل از ۲ خودرو اطفاء و یک خودروی امداد و نجات، ۳ دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: این خودرو  به دلیل نشت گاز از قسمت ریگلاتور ناحیه موتور دستخوش حریق شده بود، با حضور آتش نشانان در همان ناحیه کنترل و اطفاء شد.

حق شناس ضمن ابراز امیدواری گفت: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به موقع با آتش نشانی از گسترش آتش جلوگیری به عمل آمد.

برخورد ۲ خودروی پراید یک مصدوم بر جای گذاشت

وی همچنین در ادامه بیان کرد: ساعت ۲۲ و ۲۷ دقیقه براثر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو در شهرک الهایه نیز تیم عملیاتی آتش نشانی سریعا خود را به محل حادثه رساند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در این حادثه دو دستگاه خودرو پراید  با هم برخورد کرده و موجب مجروح شدن راننده یکی از خودروهای شد.

حق شناس عنوان کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، مصدوم  را از خودروی حادثه دیده خارج کرده و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

وی گفت: رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودروئی می باشد.

 حریق در مغازه فست فود

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: بامداد امروز چهارشنبه  ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه طی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی ۱۲۵ گزارش حریق مغازه فست فود در منطقه کیانپارس اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان در کمتر از ۳ دقیقه پس از دریافت گزارش خود را با ۲ خودرو اطفاء حریق و تجهیزات تخصصی به مغازه ای واقع در کیانپارس خیابان ۱۳ شرقی این شهرستان که دچار حریق شده رساندند.

حق شناس ادامه داد:آتش نشانان سریعا اقدام به خاموش کردن حریق کردند و از گسترش و سرایت آتش به مغازه های  همجوار جلوگیری بعمل آوردند.

وی عنوان کرد:در این حادثه خساراتی به مغازه و اجناس درون آن وارد شد و خوشبختانه در این سانحه به کسی آسیب جانی وارد نشد.

مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: علت این حریق از سوی کارشناسان بی احتیاط و حرارت زیاد فرگاز  تشخیص داده شد.

حق شناس در پایان خواستار شد: در بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.