اصفهان- شهردار اصفهان از آغاز اجرای طرح "بفرمایید دوچرخه" در اصفهان خبر داد و گفت: پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با رفع مشکلات مختلفی که در مسیر احیای فرهنگ دوچرخه سواری وجود دارد، زمینه را برای خرید نه ‌تنها دوچرخه، بلکه دیگر پاک‌روها فراهم می‌کند.

مسیر احیای فرهنگ دوچرخه سواری در اصفهان هموار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد پیرامون اجرای طرح «بفرمایید دوچرخه» در اصفهان برای نخستین بار در کشور، اظهار داشت: این روزها، با اراده جمعی مدیران، اصناف و مردم این شهر، در مسیری قدم می‌گذاریم که دوباره دوچرخه‌ها به شهر بازگردند و در جای جای این خطه تاریخی و کهن، جولان دهند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: هدف اصلی از اجرای طرح این است که همه اقشار جامعه، از جوان گرفته تا پیر و حتی آنهایی که به هر دلیلی، امکان خرید دوچرخه را ندارند، توانایی خرید آن را پیدا کنند.

جمالی نژاد با بیان اینکه شرایط شرکت در این طرح از سوی فروشگاه‌های همراه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: نظارت صنف فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت، مشارکت بیش از ۵۰ واحد صنفی، اقساط ۳ تا۱۲ ماهه، تخفیف ویژه خرید نقدی، تنوع بی نظیر مطابق سلیقه مشتری از جمله ویژگی‌های این طرح است.

وی با بیان اینکه در این طرح هدف این است که شهروندان با هرسطح امکان مالی بتوانند برای خرید یک دوچرخه مناسب برنامه ریزی کنند، گفت: فروشگاه‌های همکار در طرح "بفرمایید دوچرخه"یک بسته جذاب از انواع پاکرو را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند تا دغدغه‌های اقتصادی مانعی برای آنها در راستای تحقق شعار «هوای اصفهان را داریم» نباشد.

شهردار اصفهان افزود: در قالب این طرح لیستی از بسته‌های تخفیف و تسهیلات به شهروندان ارائه می‌شود و آنها می‌توانند با بررسی مراجعه و بررسی دقیق خدمات ارائه شده بهترین الگوی خرید را انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.