«روشن احمدلی»ف گفت: اتحاد و وحدت ایجاد شده میان کشورهای اسلامی و تقویت محور مقاومت در مقابله با گروه‌های تروریستی و استعمارگران از برکات انقلاب اسلامی ایران است که توانست دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

مرزهای کشورهای اسلامی با وحدت مسلمانان ایمن می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ویژه نامه بیت المقدس؛ « روشن احمدلی» رهبر جنبش مقاومت اسلامی قره باغ در گفت‌وگو با بیت المقدس در خصوص تاثیر انقلاب اسلامی بر سایر کشورهای منطقه و جهان؛ گفت: زمانی که حضرت امام خمینی (ره) انقلاب کردند سرچشمه انقلاب تنها در ایران شروع نشد بلکه به سایر کشورهای مختلف هم توسعه یافت. انقلاب اسلامی با شکل گیری خود در ایران توانست دیگر کشورها را به حرکت رو به جلو که همان آزادی خواهی است، هدایت کند.

وی افزود: در خصوص انقلاب اسلامی ایران این نکته را هم اشاره کنم که اتحاد و وحدت ایجاد شده میان کشورهای اسلامی و تقویت محور مقاومت در مقابله با گروه‌های تروریستی و استعمارگران از برکات این انقلاب است که توانست دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

رهبر حرکت مقاومت اسلامی قره باغ اظهار داشت: همانگونه که امام حسین (ع) توانست با ایستادگی و مقاومت در برابر لشگر کفر، پیام آزادگی خود را به جهانیان نشان دهد؛ انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) هم نشان داد که واهمه‌ای از دشمنان ندارد و به سوی عدالت و آزادی گام برمی‌دارد. با این انقلاب اتحاد مسلمانان بیشتر شده است و مسلمانان دریافته‌اند که هیچ چیز نمی‌توان سد راه آنها شود و انقلاب اسلامی ادامه دارد.

این فعال سیاسی آذربایجان در خصوص تحولات منطقه و ترسیم آینده آن؛ اظهار داشت: گروه‌های تروریستی تکفیری با ایجاد ناامنی در منطقه تلاش می‌کنند تا اندیشه‌های غلط خود را توسعه دهند و کشورهای مسلمان را ناامن سازند اما جمهوری اسلامی ایران با درایت آیت‌الله خامنه‌ای موفق شده است تا جلوی آنها ایستادگی نماید و اجازه ندهد عدالت و حق پایمال شود. تروریست‌های داعش اکنون در سوریه شکست خوردند و این شکست‌ها تداوم دارد چرا که ملت‌های مسلمان منطقه دریافته‌اند وحدت می‌تواند دشمنان آنها را نابود سازد و مرزهای کشورهایشان را با وحدت ایمن سازند./

انتهای پیام

روح الله فرقانی فدافن

ویژه نامه بیت المقدس دوشنبه هر هفته ضمیمه روزنامه قدس منتشر می شود.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.