بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان جنوبی از راه انداری سامانه اینترنتی خدمات دهی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی  خبرداد.

سامانه اینترنتی خدمات دهی به مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین ازبیرجند، محمد سلم آبادی عصر چهارشنبه درآیین افتتاح این سامانه اظهارداشت: این سامانه نخستین بار در استان اردیبل و هم اکنون در چهار شهرستان خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان جنوبی افزود: این سامانه تا ۲۱ خرداد در شهرستانهای بیرجند، درمیان، نهبندان و قاین به صورت آزمایشی اجرا و پس از آن همزمان با سراسر کشور در سایر شهرستانها نیز راه اندازی می شود.
سلم آبادی گفت: در این طرح مددجویان در مناطق مختلف و دور افتاده می توانند با حضور در دفاتر پیشخوان دولت در روستاها و شهرها و مراجعه به آدرس Request.emdad.ir  و بدون حضور در ادارات کمیته امداد، درخواست های خود را ثبت و پاسخ را دریافت کنند.
وی افزود: ۲۵ مددکار برای هدایت و راهنمایی مددجویان در اجرای این طرح فعالیت می کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خراسان جنوبی  اظهار داشت: کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و پاسخگویی به موقع به درخواست ها از مزایای اجرای این طرح است.
سام ابادی بیان کرد:۳۲ هزار خانوار در خراسان جنوبی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که هم اکنون  ۱۸ هزار خانوار می توانند از مزایای این سامانه بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.