۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
کد خبر: 523660

بسته خبری قدس

واکنش به "مثل سگ"

تسنیم/ سیدمصطفی هاشمی‌طبا- نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری- در واکنش به اهانت حسام‌الدین آشنا- مشاور حسن روحانی- به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه آنها باید مثل سگ از مجری بترسند، گفت: این حرف، حرف اضافه است و ارزش پاسخ ندارد.

آن سه دهم درصد

شفاف/ محمدرضا باهنر- دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری- در نشست سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در کشور ما رؤسای جمهور -بصورت معمول- دو دوره‌ای بودند اما هیچ زمانی را نداشتیم که رئیس جمهوری با 0.3 درصد رأی اضافی انتخاب شود که در دوره آقای روحانی رخ داد.

درِگوش من گفت !

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، اردوغان- رئیس جمهور ترکیه- مدعی شد: پوتین- همتای روس اش- به او گفته است: من از اسد حمایت نمی‌کنم و وکیل او هم نیستم.

مهره سوخته

مهر/ محمد دهقان- نماینده طرقبه و چناران- گفت: شأن جهانگیری این نیست که همه تخم مرغ هایش را در سبد روحانی بچیند. اگر جهانگیری دنباله رو روحانی در انتخابات باشد برای همیشه مهره سوخته می شود.

شکوفه‌های گیلاس میلیاردی

فارس/ مردم لواسان روبروی شهرداری تجمع کردند و خواستار پاسخگویی شهردار درباره برگزاری جشنواره انتخاباتی شکوفه‌های گیلاس برای دولتی ها با هزینه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانی شدند.

کنایه به شاه سعودی

تابناک/ محسن رضایی- دبیر مجمع تشخیص مصلحت - در توییتی به ملک سلمان نوشت: پدری که آلت دستِ پسر و پسری که آلتِ دست ترامپ است، خدا عاقبت عربستان را به خیر کند.

هو شدن ایوانکا

عصرایران/ نیویورک تایمز نوشت: ایوانکا ترامپ در اجلاس زنان کارآفرین  کشورهای عضو گروه بیست در برلین از مواضع پدرش درباره زنان دفاع کرد اما با واکنش سرد روبرو و «هو» شد.

واکنش ظریفِ "ظریف"

ایسنا/ محمدجواد ظریف- وزیر خارجه- در واکنش به سخنان ترامپ مبنی بر اینکه ما شاید به توافق هسته‌ای پایبند نباشیم، گفت: شما به حرف‌های ایشان خیلی توجهی نکنید.

جنگ سرد امروز

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» -وزیر خارجه روسیه- شرایط امروز جهان را با روزگار اوج جنگ سرد قیاس کرد و گفت: شرایط امروز سخت تر از آن زمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.