رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، شهادت مرزبانان غیور در منطقه میرجاوه را تسلیت گفت.

ولایتی شهادت غیورمردان مرزبان را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام  با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود، شهادت مرزبانان غیور در منطقه میرجاوه را تسلیت گفت.

وی در بخشی از نوشتار خود آورده است : بسم الله الرحمن الرحیم .انا لله و انا الیه راجعون. خبر تاسف بار شهادت بزرگ مردان مرزبان شجاع نیروی انتظامی توسط اشرار و انسان های پلید و تروریست در منطقه مرزبانی میرجاوه سیستان و بلوچستان بسیار جانسوز بود.

عزیزانی که شجاعت و ایثار را معنا بخشیدند و با نثار جان خویش، آرامش و امنیت را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند که به راستی تامین این مهم جزء با رشادت و از جان گذشتگی چنین افراد بزرگ و بی ادعایی در دور ترین نقاط کشور به دست نیامده است.

ولایتی با اشاره به شرایط منطقه افزود : ایران اسلامی امروز در منطقه ای پر از توطئه و آتش افروزی از سوی دشمنان قرار گرفته که امنیت و آرامش منطقه را نشانه رفته اند و اهداف شوم خویش را در تضعیف کشورهای منطقه دنبال می کنند اما جمهوری اسلامی ایران با همت و ایثارگری مدافعان حرم و نیروهای نظامی و انتظامی در اوج اقتدار، امنیت و ثبات قرار دارد و همه این ها مرهون همت بلند و ارزشمند این شجاع مردان است که با رشادت های خود، آرامش را برای هموطنان  تامین نمودند و به راستی همه مردان و زنان این مرز و بوم، قدردان ایثارگری های آنان بوده و هستند و نام و یاد آنان با رشادت، شجاعت و بزرگی در اذهان به یادگار خواهد ماند.

وی در پایان اورده است :اینجانب به بزرگی و ایثار این شهدای عزیز و همه مرزبانان و غیور مردان نیروهای نظامی و انتظامی ادای احترام می نمایم و شهادت این عزیزان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران ، همرزمان این عزیزان و خانواده های آنان تسلیت عرض نموده ،برای بازماندگان داغدار صبر، اجر و شکیبایی آرزومندم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.