مدیرکل امور اداری، تشکیلات و تحول اداری از ابلاغ دستورالعمل تفویض اختیار نقل و انتقالات به استان‌ها خبرداد.

رفع ممنوعیت ورود نیرو به کلانشهرها در برنامه ششم توسعه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید حسن حسینی گفت: در راستای تحقق سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان‌ها، دستورالعمل نقل و انتقالات هفته دوم اردیبهشت ماه به استان‌ها ارسال می‌شود.

وی افزود: مناطق و شهرستان‌ها دربارهٔ انتقال نیروها می‌توانند با یکدیگر مکاتبه و تصمیم‌گیری کنند که البته مصوبات آنها باید درکمیته برنامه‌ریزی استان به تأیید نهایی برسد دیگر نیازی به تأیید وزارتخانه نیست.

مدیرکل اموراداری، تشکیلات و تحول اداری تصریح کرد: در دستورالعملی که به استان‌ها ارسال می‌شود، سیاست‌های کلی نقل و انتقال مشخص شده اما جزئیات آن به خود استان‌ها واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در موضوع نقل و انتقالات، مناطق مبدأ و مقصد باید تراز نیروی انسانی را رعایت کنند و خروج نیروها از یک منطقه، ایجاد حق‌التدریس را در پی نداشته باشد.

حسینی اظهارکرد: ممنوعیت ورود نیرو به کلانشهرها که در برنامه پنجم توسعه وجود داشت، در برنامه ششم وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند از اواخر اردیبهشت به این امر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تنها موارد خاص از جمله بیماری‌های صعب العلاج و یا افرادی که همسرشان نظامی است، درصورت حل نشدن مشکلشان می‌توانند به وزارتخانه مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.